Tuesday, April 20, 2010

Nye muligheter...

Ny blogg.... nytt språk og nye muligheter...
Jeg har lenge tenkt og fundert på å flytte bloggen min, begynne litt på nytt... Og mange har mast om at jeg heller skulle skrive på moderspråket :) Så da ble det vel sånn... Hadde også veldig lyst til å få med meg navnet på stedet mitt i tittelen; Vinnord.
Håper dere henger med, og fortsetter å følge meg her på Vinnord!


Jeg må ærlig innrømme at jeg er litt furt i dag... Det er fridagen min, og planen var en lang deilig dag ute på terassen. Vaske, pynte og nyte... Rydde rundt husveggene, men nei da. Det er surt og kaldt og det har tilogmed snødd! Takk for den Kong Vinter... Så da ble det heller ny blogg da... ikke noe er så vondt at det ikke er godt for noe.

Men våren er jo egentlig her... Om det snødde i dag, så la den seg iallfall ikke. Og snart kommer føllene! Mitt er ikke ventet før utti juni en gang, men det første vidunderet skulle etter beregningen hilse på verden i mai :) Gleder meg, og håper alle fødslene går bra i år! Det er skummelt å tenke på hvor mye som kan gå galt, selv det selvsagt stort sett går helt strålende... Alle mamma-ponniene begynner å se ut som tønner på stylter nå. Og det er jo et godt tegn :)

Håper dere nyter søndagen der dere er!!

5 comments:

Ingvild said...

Hei, tusen takk for kommentar hos meg slik at jeg fant deg:D

Herlige bilder du viser, fikk ordentlig vårstemning nå... Så herlig med føll, håper du legger ut bilder når de kommer!

Ha en fin kveld,
klem,I

Mormor said...

Hei ! Gratulerer med ny blog ;)
Regner med at denne blir like fin som den du har hatt før, med masse fine bilder og et og annet hjertesukk ?
Hils til alle dine. Nå nærmer det seg Gartneritiden igjen : Se opp for gjester fra andre sida ;)

Stubbetufsa said...

Takk for hyggelig hilsen hos meg!
Hulder og Heksa er nydelige kattefrøkener! Veldig feminine!
Og du har liksom heller ikke fått ordentlig vår - det må være den globale oppvarminga...
Ha fine dager!

Ida said...

Heisann! Har følgt med på den gamle bloggen din, men vil veldig gjerne følge med på denne nye også hvis jeg får lov? :)
Liker fargene du bruker i interiøret og de kreative idèene dine :)
Ha en fin kveld :)

Monica Helén said...

Gratulerer med ny blogg snuppa.=) Det tok jammen tid før jeg kom rundt bloglovin karusellen ikveld og innom deg...
Syns denne bloggen er så light and pure...=) DUS. Ikke blass. hehe...=)
Lykke til til alle mammaponniene og alle de søste små!!!
Ååååh tenk å tatt bilder av de...

KLEMS