Saturday, October 16, 2010

Etsy Surfin'

Jeg har vært på årets siste loppisrunde i dag, sammen med to forskremte jenter fra Tyskland, Libby (som er tysk, men aller mest skap-norsk) og mamma. :) Vi var på Rykkin, knallbra! Superkoselige selgere i alle aldre, og et meget bra organisert loppemarked. Jeg fant flotte ting til en billig penge :D

Deretter dro vi til Bryn Skole. Masse masse folk, selv om disse to loppisene lå nesten side om side, var det mye mer folk på Bryn. Men, den var ikke noe særlig større. Derimot var den mye mer uoversiktelig... fant ikke så mye her, bare noen bøker i grunn.

Helt til slutt traff vi på et knøtteloppis langt oppi lia på vei hjem. Her fant jeg en søt gammel skuff :D

Jeg skal vise dere snart, men må ha bedre lys og bedre kamera :)

Imens vil jeg dele en del snadder fra Etsy.com. Klikk på bildene for å komme til salgssiden :)

Bare noen få (...) av tingene på ønskelisten min :)


Ha en fortsatt strålende helg alle sammen :)

1 comment:

Monica Helén said...

Nyyydelig den klokka der! =)

*vil ha jeg å*