Thursday, August 19, 2010

Detaljer (details)

Nå nærmer ferien seg slutten... sukk... det går bare så altfor fort. Og jeg har ikke rukket NOE av det jeg skulle... men gangen er iallfall påbegynt. Gulvet slipes, og ny panel er oppe... Trappene har mistet det loete teppet (gudskjelov!!!) og jeg kan begynne å male om ikke så altfor lenge! Hurra....

My holiday is nearing it's end... sigh... it just goes by all too quickly. And I havent even really been able to do HALF of what I set out to do... but at least the hallway has been started on. The floor is sanded down, new wall paneling is up... the stairs has been stripped of its horrid carpeting (thank goodness!!!) and I can start painting in not too long... YAY!!! Men jeg har jo hatt en koselig ferie tross alt! Jeg har vært i bryllup, vært statist på julenøttene i NRK (ikledd 40-50 talls klær :D) Og ellers kost meg med venner og familie!!!

But I have had a great holiday after all! I've been to a wedding, been filmed for tv in 40-50's clothes and other than that, been with friends and family!!!
I dag tenkte jeg å vise frem litt ymse detaljer her fra Villa Vinnord.

Today I just want to show you some glimpses of details here from Villa Vinnord....
Stuebordet har sjelden duk, men når man får besøk så må vel duken på :)

My coffee table rarely has anything but my computer and coffecup on it... But when I get visitors, I feel like I have to make an effort :pBlomster fra hagen :)

Flowers from my garden...
Gamle flasker i stuevinduet...

Old bottles in the livingroom window!

Det virker forresten som om jeg kom på andre plass i NIB utfordringen! Aner ikke hva premien er enda... men HURRA!!! Er så glad og stolt! Og takk til alle som stemte på meg! Det varmer ett lite hjerte!

It seems like I won 2nd place in NIB's challenge. I have no idea what the prize is yet.... but I am so happy! That you for all of you that votes for me, it warms alittle heart!

5 comments:

RoseSommer said...

NIB-premien er iallefall fortjent, for det bildet ER virkelig spesielt og til å bli i godt humør av!
Nydelig detaljer du viser her.

Monica Helén said...

Tenkt, TRE stemmer til, og du hadde vunnet.. sukk.. men andreplass er slettes ikke værst, dere var ganske jevne i teten der! =)
Gleder meg til å se gangen din snuppa!

Margith said...

Hej!
Jeg har netop opdaget din blog, smuk og stemningsfuld :-)
Margith.

Loppe Leah said...

Flotte detaljer du har.. dette er virkelig noe du kan! Gratulerer så mye med andreplassen i NIB utfordringen..Det er deg vel fortjent:)

NIB said...

Gratulerer med 2.plass i sommerinteriørkonkurransen!
Herlige bilder du viser frem her - særlig flaskene:)