Tuesday, March 8, 2011

Inspirasjons tirsdag :)




Huset er under vaskekluten i dag... vi får se hvor langt jeg kommer før jeg ikke orker mer (faens inlfuensa)... så mellom slaga tenkte jeg å dele noen inspirerende bilder med dere da vettu :)

Ja, jeg vet det er lenge til påske :) Men av en eller annen grunn så syns jeg egg ikke bare er påske, det er VÅR... Egg har faktisk en sentral rolle i interiøret mitt hele året, men jeg drar frem enda mer egg når det nærmer seg våren... Fargene, teksturen... it's all lovely!(source: samantha lamb)

(source: bottery barn)

(source: unknown)

(source: once wed)

(source: melina photo)

ha en koselig tirsdag!

6 comments:

UllVottt said...

Masse god bedring!! Om det ikke er påske på kalenderen så er det hvertfall påskevær ute! Og det kunne snart vært påske.. Sånn teoretisk sett

Randi said...

fysøren!!! såå stilige bilder...spesielt det første...wow x 10!!:-))

håper du er frisk...bare du slipper spysjuka...DET er værre...mye værre .

klem

Anette said...

Så koselige bilder! Gleder meg til vår jeg og :)

Myrullpiken said...

Herlige bilder:) Bildene fra kjøkkenet ditt er bare helt utrolig søte og flotte:) Håper du har hatt en koselig helg:) Og vi ønsker deg en super uke:)

Ps. bli med og vinn søte premier fra Green Gate og Bloomingville i vår giveaway om du vil<3
(En av premiene hadde passet perfekt i ditt kjøkken) He he:)

Klemmer fra Myrullpiken<3

Elisabeth said...

Aldeles nydelige bilder!
Jeg viderefører en utfordring til deg, du finner den på forrige innlegget mitt ;)
Hilsen Elisabeth i Gammelstuen

Monica Helén said...

Så koselige egg bilder..=)
Jeg tror jammen jeg skal la nettopp EGG inspirere meg til neste oppgaves innlevering, iallefall ett bilde...! =)