Tuesday, March 29, 2011

Tikk takk tikk takk....

sier den nye vekkerklokka mi! Er den ikke fin?
Selve uret fungerer helt fint, og den har en kjempekoslig tikking. Men jeg får ikke alarmen til å virke, dette er ikke så nøye!
Den er i den nydeligste mint grønne fargen, med hvite "bjeller" og ellers i messing. Har ønsket meg en slik, lenge! Men de har vært vanskelige å finne, og ellers dyre. Denne ble funnet på ebay til en helt ålreit pris :) Glad nå!
Denne lille damen er tysk, fra 60-tallet og heter "Blessing alarm". Tilogmed navnet er jo søtt!!! Den er iallfall min lille blessing denne tirsdags ettermiddagen!

5 comments:

Sukkertøy for øyet said...

..hjertebank...

......hjertebank....

................hjertebank.....

Denne var FANTASTISK!!!!!!!!!!!!

*ELSKER*

Mamsens hus said...

Lekker! :)
Har vært på besøk i bloggen din, må si du har en utrolig fin plass.
Koselig blogg. :)
Ønsker deg en fin dag!

Datt said...

Wæo, den var virkelig både sjarmerende å vakker, så koselig! :D

Anne Lorys said...

That clock is just darling!

You have such a beautiful blog, so happy to have found you!

Hugs,
Anne

Anette said...

Nydelig!! Hjertet mitt gjorde ett ekstra hopp når jeg så dette, akkurat sånn har jeg lett etter lenge! Må nok sjekke ut ebay jeg og :)