Sunday, July 4, 2010

Iskrem, Welsh'er og sånt!


Ho-hei for en helg! Dette var helgen da årets Welsh-Show på Vallermyrene i porsgrunn gikk av staben. Og jeg har vært så "dum" å være med i kommiteèn, ha ha. Jeg var speaker, noe som krever myyye mer enn bare prat over høytaler. Her gjelder det virkelig å holde tunga rett i munnen, sette på skylapper og ha massevis av kaffi i nærheten o.O
Opp kl sju etter 30min søvn, full fart til du er hjemme rundt midnatt! Hey hey å gøy!
Men det er søren meg verdt det da ponnien "vår" (det vil si O-mannen sin, men er på stallen der jeg er vettu), fikk det for seg å vinne hele sulamitten! STRÅLENDE resultater som begynte med klassevinner, Sec. C Champion og helt til slutt den gjeveste av de all, Best In Show! Den fineste Welshen i 2010!!! Og ekstra moro er det når det er en C sec. syns nå jeg...
og nå skjønner dere sikkert ingen ting av hva jeg prater om :) Så over til noen bilder...

Ett år til neste gang, men planlegging av nytt show i September er alt i gang... og jeg kan røpe at det blir andre boller når en interiør-entusiast skal lage show dekor! Oh yes!!! Har mange planer, må snart i gang med forbredelsene!!! Så når jeg endelig kom i seng i går natt, kom jeg ikke til live igjen før kl 13.oo i dag o.O Jaaah... okei...

Men da fikk jeg det for meg å lage hjemmelaget iskrem, hasselnøtt sådan! Mamma kom på kaffi, og is og det ble KNALL godt!!! *slurp*
Isen ble forøvrig servert i nye ildfaste former, medbrakt fra Englandsferien :) Nydeligste fargen!
Denne flotte stenfuglen er også delvis ny. Den har vel og merke fått krone fra England!!! :D :D

På fredagen forlot min kære "lillesøster" Libby oss, for å dra tilbake til Tyskland. Ett år går unna så altfor fort! Vi savner henne allerede og gleder oss til besøk i Oktober!!!

sånn det var min helg, som tiden flyr av sted!!! Hmmmm.... håper dere alle har hatt en flott helg hvor enn dere er!

2 comments:

Just a Little Vintage said...

Gratulerer med seieren "deres"!!! Rett og slett en nyyydelig Welsh! Mmmm....hjemmelaget is er snadder=)!

Ha en super kommende uke!
Klemmer!

Monica Helén said...

nydelig ponny! Gratulerer til dere begge=)
Den hjemmelagde isen hørtes og så digg ut..=)
miss you like crazy snuppa! klems!