Tuesday, November 30, 2010

snikjul-ing....


Da er jo adventstiden her, og jeg har funnet frem trekant-staken og stjerna i vinduet... og sneket inn bittelitt jul også... men bare noen få nisser :)En søt en på vekta i kjøkkenet :)Og denne rare :) Som jeg bare digger... tim burton nissen min!!! :)

HAr ett par julete ting til, men har så dumt kamera om dagen :( Så det får bli til senere!!!
og lurer dere på hvordan Villa Vinnord var pyntet til jul i fjor, kan dere titte her :) Jul på Vinnord 2009 Min jul er en hærlig balnding av amerikansk glam&glitter, og nordisk gårdsjul :) Og alt ispedd litt turkis! Siden jeg har turkis i mye av interiøret... Ellers går det i rødt, hvitt og sølv!

5 comments:

Skogmusa said...

Så lekre nisser!!
Har skikkelig snas for stilen din!
Mange lekre ting som gjør stilen din perfekt og ikke lik andres:)
Klem

RoseSommer said...

Tøffe nisser!
Er også glad du valgte DEN orddelingen i overskriften, og ikke "Snik-juling". Det kunne jeg fått meg til.

Hadde ikke JULING vært et så negativt ladet ord, så kunne det jo passet fint for det vi driver med nå; det er jo ikke JUL ennå, men vi juler jo de fleste av oss nå om dagene. En nisse her, en nisse der....

Mitt hvite hus said...

Så koselig du har pyntet.. likte nissene dine jeg.. kjekt å ta frem pynten hvert år...

kos deg masse i adventstida..

Klemmer

Mormor said...

Berre lekre de nissene dine !!
Er de noen gamle arveting ?
Ha det godt....

Monica Helén said...

Tim Burton nissen er utrolig flott! =)
Var jammen søt den på vekta også!

MISS YOU TOO MUCH!!!!!!