Monday, January 17, 2011

Bilderas!

I dag har jeg knipset rundt i dagslys! Her kommer rett og slett ett bilderas. Jeg har nemlig ikke noe glupt å si!

Vår i vinduskarmen på spisestua :)

Titt titt!!!

Fremdeles litt vinter på sjenken. Syns nemlig disse blåbærene er så fine sammen med glittrende snø!
Ugla har nå kvittet seg med julepynten, og nå er det egentlig ganske vårlig her!

Disse fuglebildene er noen av mine favoritter. Den lange "hjerte på tråd" planten kjøpte jeg da jeg flyttet inn i 2009. Den blir bare lengre og lengre. Er den ikke vakker?!


Denne kjempegamle, hjemmelagde gradestokken fant jeg hengende på veggen i gangen da jeg kom hit. Jeg vet ikke heeelt hvor mye den er til å stole på, men fin....det er den!
VÅR!!! Kom til meg! Ingen ting sier vel vår som tulipaner? I nydelige rosa farger...




Ha en strålende uke alle sammen... jeg er forøvrig ikke fornøyd med layouten om dagen... 6 timer rett i vasken! Hurra.... eh...

taaaa-da!

8 comments:

Monica Helén said...

Hadde det vært mulig å TVINGE våren fram på noen måte, hadde du måtte klart det med huset ditt! Interiøret og fargevalget SKRIIIIKER vår og sommer..=) herlig!
OG jepp, jeg har fått nytt kamera...=) (yeeyyyyh!)

-Sanna- said...

Så fine bilder .
Og så ryddig og fint.

Datt said...

Sååå fin layouten din ble! :D
Liker forresten bilderas jeg! De er mye bedre enn snøras!!

Erin {House of Turquoise} said...

All so beautiful!!!!

RoseSommer said...

Synes dette var fine bilder, og jeg synes bloggen din har blitt fin også. Men den kan sikkert bli enda bedre. Sånn er det jo med alt. Du som kan/gidder å fikse på bloggen selv ser vel enda flere muligheter, vil jeg tro. Men fargen og sommerfuglene er iallefall delikate.

Ha en fin uke. Bruk brodder!

Randi said...

Nyyyydelige bilder....lyst, lekker og så fint:-)

Har lest om deg og din vei til huset du eier...DET ga meg tro på at en gang dukker drømme huset vårt opp.Enn så lenge leier vi ett hus.

Ha en super fin dag

ANETTESHUS.COM said...

Så mange fine bilder!! Synes layouten diner stilig jeg:)

KLEM KLEM
Anette

Myrullpiken said...

Hei:) og så koselig og spennende og lese om hvordan du endte opp i det koselige, landlige huset ditt. Det så virkelig ut som en fredfull plass på jord:) Legger meg til som følger hos deg, og gleder meg til å følge deg videre:) Klemmer fra Myrullpiken<3