Sunday, January 2, 2011

Nyttårs bord!

Jeg feiret den siste dagen i året på jobb, i stallen og deretter hos mine foreldre. Sammen med lillesøster og utvekslingsstudenten vår :) Så her på Vinnord var det ikke noe borddekking, men jeg fikk så lyst til å leke meg litt. Kjøpte meg nydelige blåbær lyspynt for litt av gavekortene jeg fikk til jul! Halv pris og greier! Så fargetema på bordet mitt er glittrende vinter & frostet blåbær! :)
Jeg har dekket tallerkene enkelt, da det er viktig for meg at et slik "liksombord" skal kunne brukes! Og jeg er så fornøyd at jeg garantert kommer til å bruke dette en gang!!! Helt klart!

Håper dere liker!











Ønsker dere alle et fantastisk og magisk nytt år i 2011 :) Takk til dere alle som legger igjen hilsen her hos meg! Det er SÅ koselig!

7 comments:

embla85 said...

Et ord : Nydelig :)

Godt nyttår :)

Unknown said...

This is just LOVELY tablescape Trine ... I loved the colours!
A great year to you and lots of good 'blogging moments ' to the next 364 days now =D

Cintia ( Tin ) Fumagalli

Godt nyttår !

Unknown said...

kjempefint bord!

Anonymous said...

Nydelig bord, så orginalt!!

Hvor har du kjøpt den fantastiske blåbærpynten?

Mvh. Irene :)

by camilla jin said...

Nydelig bord! Blått er liksom så nyttårsaktig:)

camilla jin

Anonymous said...

Hei. Dette likte jeg kjempe godt.. =) Flott var det..

Anya

Monica Helén said...

Jeg tenker ALDRI på at jeg kan pynte bordet slik når jeg skal servere middag til gjester... Men så er jeg jo også gift med en mann som er nærmest allergisk mot pynt da. Jeg kan være sikker på at legger jeg en duk på bordet, vil den bli fjernet eller dyttet på når han skal bruke bordet og spise. Typisk... :P
Men det ser så koselig ut!!