Thursday, January 6, 2011

Ny layout & Equestrian inspirasjon

Det har snødd... MASSE... så derfor har jeg byttet layout til en litt mer fresh og vårlig versjon! Med smak av sol... også har jeg jaktet nettet etter litt inspirasjon til gangen min. Som skal gå i en Equestrian tema... engelsk sådan... Siden jeg er litt hestejente sånn innerst inne! (I blame Ole!)

Jeg har lyst til å samle alle Pixie sine sløyfer i ramme en dag... (det er kun EN eneste en enda...) Men disse vintage i grønt og rosa hadde jeg heller ikke sagt nei til! Nice!
(flickr)

Knall ide!!! Denne kunne godt få lov å henge i stallen min :)
(dailydanny.com)

sånt ett søtt jenterom til ei som har ponnidilla!
(http://www.francinezaslow.com/)

Litt kitch kanskje :) Men jeg ER svak for paint-by-numbers bilder av hester... hmmm...
(country living)

Sånn her vil jeg at Vinnord skal bli en dag. Men jeg vil h stall der de har garasje, og den ska strekkes lenger ut. Med bibliotek i "overgangen" og soverom i andre etasje på stallen... Drømme drømme... blir raskt satt ut i live så fort de rinegr meg fra Hamar... jepp!
(source unknown)

Digger ideen med rammen her!!! :)
(Country Living)

Ok...litt voldsomt.. men kult!
(the farm chicks)

3 comments:

Datt said...

Love the layout! ;)

Unknown said...

The layout been really vintage and nice!

About that idea, I think it's cool , I have myself some of those kinda of trophy , I got in dog shows ...well my dogs got it!
I can use this idea someday, it's cool !

xoxo , Tin

Monica Helén said...

Hvem skal ringe deg fra Hamar? =)
Så koselig layout du har laget!
Gleder meg sånn til å se gangen din etterhvert, og det hadde blitt helt konge med slik overbygg til stallen som du viste!