Monday, January 10, 2011

Spørsmål & svar

Noen (anonym) har spurt meg om hvor jeg har kjøpt denne søte Snipp & Snapp figuren. Den er kjøpt på ebay.co.uk Jeg finner den ikke når jeg søker nå. Så kanskje den ikke er å få tak i mer... Man kan uansett se den på Jim Shore sin hjemmeside. Dessverre sender de bare til USA... men søker man lenge nok på ebay så kanskje den dukker opp igjen?


Noen andre lurte på hvor jeg hadde kjøpt blåbær pynten min. Den er kjøpt på en butikk som heter Karjolen, men det er ett SIA produkt, så vil tro at andre butikker som fører SIA også kan kunen ha/få tak i denne!

Kjempekoselig at dere lurer på hvor jeg har funnet ting osv. Men legg gjerne med email, så mailer jeg svar... Det er ikke alltid jeg husker å svare i neste innlegg :)

Håper dette var til hjelp! Ha en finfin uke foran dere!

1 comment:

Datt said...

Hmmm, bå fikk jeg lyst på blåbær!!