Wednesday, January 12, 2011

DIY kritt tavle!

Endelig er den ferdig! Denne har jeg planlagt en stund, og jeg er hater å vente på maling som må tørke! Min egen kritt tavle på kjøkkenet :) Laget av ett gammelt metalbrett. Ett sånt fælt ett med stygt bilde i midten. Men rammen rundt var fin og grønn :) Så da lager vi tavle! Som er magnetisk og kan holde på handlelappen også!!!

Hurra for DIY! Fargene kommer skikkelig dårlig frem i dette dumme lyset... hmmm... dagslys hadde vært fint!
Ha en god uke!

10 comments:

Virus said...

oj den blei jo kjempefin :)

Maratonjenta said...

Hei, Heksedamen!!
Wow, den ble jo skikkelig lekker, har aldri tenkt på at et brett kan brukes til dette!

I dag tenkte jeg faktisk på deg når jeg sto å kjøpte lopper på brukthandelen. Jeg fant et grønt nattbord som bare var sååå din farge. Sjekk ut hvordan det ble hjemme hos meg:-) Og bli gjerne med på GivAwayen min om du vil.

Ha en finfin dag!

Hilsen, Maratonjenta!

GundaM said...

så smart da ;)

du har så masse herlige løsninger på både det ene og andre her inne, artig ;)

kos dæ videre og nå skal jeg prøve legge deg til blogglista mi igjen, ser du ikke er der...

RoseSommer said...

Det er så mye artig å se hos deg! Dette brettet var jo supert. For en god idé.
Mye fint i de andre innleggene også, alt fra Snipp og Snapp til kreative blomterpotter i det siste. Virkelig inspirerende! Tusen takk.
Ha en fin helg! (Snart...)

Randi said...

Så flott!! og så lurt!!...men hvordan fikk du det til??

Ha en super dag

Anya`s interiør og fotografi blogg said...

Hei.. Lagt meg til som følger =) Fin blogg du har.

Anya

Datt said...

Ah, den ble sååå fin da, så lur du er! :D

Sjabbig men chic said...

Det blev en riktig goding:)

Kramis Lisa

Ramme Alvor said...

Stilig! herleg farge og!

klem!

Monica Helén said...

Det ble skikkelg stilig! =) Kanskje jeg skulle gjort litt om på tavla mi? Male metallplaten svart og bruke kritt istedet, og male ramma (som nå er mørkebrun) om til noe lyst noe? =) Herme litt, hihi.. Men det blir jo helt annerledes uansett da..=) Hmmm...