Friday, April 15, 2011

I won I won I won!

I won the giveaway at "Myrullpiken". They had three gifts and I won the best one (in my eyes anyway) A stunningly cute apron from Greengate!!! Oh lucky lucky me!!!
Thank you SO much :)

*does the happy dance*

tomorrow I will be painting, yepp I am still working on the hallway... it's taken longer than I had hoped.. I'm just so impatient... sigh! I want to start doing the FUN stuff... hang pictures, decorate... you know the deal... lol Well maybe maybe it'll be finnished this weekend eh? Maybe?

4 comments:

LIVS LYST said...

For en koselig blogg jeg kom inn i nå da! Herlige vårlige farger og et spennende husprosjekt! Lykke til videre med både gang og jeg syns sofaen din var superkuul!!!

Liv

Hulda said...

Så heldig! Et herlig forkle! Har malt litt jeg og, i lyseblått.

mona.z said...

Grattis med søtt vårlig forkle:)

Monica Helén said...

hm.. Jeg VET jeg komenterte dette innlegget, men det kom ikke med...:( Dumme internetten hos mamma...:(
Men grattulerer iallefall...=)))