Tuesday, April 5, 2011

Storblogging - Stue

Stua mi er definitivt den værste å ta bilder av. Fordi rommet er knøtt lite, og det er derfor vanskelig å få oversiktsbilder... og den inneholder tv'en!!!! Men jeg har iallfall prøvd... give me credit for det :p

Sofaen er kjøpt gjennom finn.no og er fra 70-tallet tror jeg. Den begynner å bli sliten, og kattene mine har *ikke* hjulpet for å si det sånn. Men jeg liker den godt alikevel. Den skal trekkes om, en dag når jeg finner penger under senga!
Bildene over sofaen er fra kunsteneren Tony DiTerlizzi, som illustrerte barnebøkene "Spiderwick". En av mine favoritter. Disse er tatt ut av boken derfra. De går i sarte farger som grønt, brunt og aqua. Kanskje min aller hærligste favoritt i stua! :) Bestemor kaller dette for familiebildene... hi hi... lurer på hvem som er trollet?!
Den store skinnstolen med puff er også funnet på finn.no :) Den skulle egentlig stå på biblioteket, men så passet den så altfor godt inn i stua :)

Tv skapet er reddet fra mine foreldre, jeg har blogget om det før. Den var en gang mørkebrun og fæl. Nå er den lys aqua og fin!
En liten detalj sånn til slutt... detaljer fra stua ser dere ofte her på bloggen, så jeg lar det være med denne akkurat nå!
I dag øse pøser det ned der ute... jeg skulle liksom male en vegg eller to i gangen, men det er kaldt! og ekkelt... spørs om det ikke får vente til helgen istedet... bedre tid da :)

1 comment:

Datt said...

Oh, jeg liker den sofaen! Helt nydelig! Fy kattene... :P