Sunday, April 3, 2011

In progress!

Slik var gangen avbildet i prospektet. Hærlig bondeblå, mørk og dyster. Med grått, grusomt nedslitt "teppe" av filt i trappene *grøss* Og slik har jeg hatt det (minus norske bonde antikker på veggene) siden jeg flyttet inn.
I går fikk jeg og Ida vasket ned vegger og grunnet den fæle blå fargen. Allerede ble det mye bedre, og lysere! Jippi!


Og i dag har første støk blitt tatt, både oppe og nede, samt taket nede! En helt sinnsyk forrandring. Fargen kommer ikke godt frem på bildet, men det er lys lys, varm grå. Lister og trappegelender blir i en litt mørkere tone, mens gulvet blir mørkere det også. Dørene får en sart turkisgrønn farge :) (selvsagt!)Jeg er bare hoppende fornøyd! Og håper inderlig at hele gangen er ferdig neste helg. Iallfall veggene og taket! Om gulvet må vente bittelitt lenger så overlever jeg det! :)

7 comments:

Anonymous said...

Dette kommer til å bli helt utrolig fint! Gangen virker mye større også!
Lykke til neste helg :)

Queen Bee

Line Elisabeth said...

Så lyst og fint det ble, gleder meg til å se det helt ferdig:)

Forelska meg helt i vekkerklokken din i et tidligere innlegg, så nydelig farge på den!

Ha en flott ny uke!

Klem Line E.

RoseSommer said...

Så fint! Er spent på hva du gjør med trappetrinnene? Vi (jeg) vurderer å male trappetrinnene våre. Trehvite nå, og har funnet ut at de nødvendigvis ikke blir glatte hvis vi bruke riktig maling.
Dette blir iallefall en kjempekoselig gang!

Sophie Mari said...

Åhh så nydelig det blir! Lyst og fint. Skulle ønske jeg også hadde en sånn lys fin gang, med hvitmalt panel. Gleder meg til å se videre utvikling :)
Ønsker deg en nydelig uke!
Klem fra Sophie Mari

Datt said...

Wæhæhæo, så nydelig det blir! :D

annema said...

For en forandring!! =) Det kommer til å bli en kul og flott gang, det er jeg helt sikker på! Hjalp masse allerede! =) Gleder meg til å se resten!

Monica Helén said...

For en forandring!! =) Det kommer til å bli en kul og flott gang, det er jeg helt sikker på! Hjalp masse allerede! =) Gleder meg til å se resten!


Den forrige kommentaren var fra meg, Mille...=) Jeg hadde bare glemt å logge ut fra skolens konto..! :(